sâmbătă, 1 august 2009


- Ce culoare au ochii tai? sopti ea timida, incercand sa-i priveasca magnetica liniste a privirii mereu triste.

- Nu inteleg ce importanta ar avea…rosti el incurcat de o intrebare atat de simpla. Suntem in sfarsit fata in fata, ii poti privi si tu.Intinse degetele fierbinti catre chipul ei oval ca de portelan, dar nu indrazni sa ii atinga pielea perfecta ca fildeshul.

- Vreau sa imi spui tu…eu ma pierd in ei…

Cand am inchis ochii si picaturile de ploaie calda de vara mi-au acoperit pleoapele, m-am pierdut in vartejul magic, care ma tragea orgasmatic in mii de bucatele de oglinda opaca. Cand inchid ochii, ei sunt verzi precum visele dantelate de pe marginea clapelor pianului. Cand visez cu inocenta unei copile ce-si petrece dimineata in hamac citind cuminte, am ochii albastri si transparenti, neatinsi de pensula umeda si groasa a emotiilor straine de lumea din mine. Cand imi dezlantui inima si dansez cu pasiunea de mana, inclestandu-mi degetele in pielea spatelui tau si modelandu-mi corpul de plastilina dupa forma pulsului tau nebunesc, am ochii negri si greu de patruns.Imi este vital sa te privesc in ochi si sa ma regasesc acolo, timida si feminina, ascunzand un spirit liber ca de foc. Imi este vital sa citesc in priviri sentimente si emotii, imagini si ganduri ce vor a fi ascunse. Imi place sa transmit iubire pe sub pleoapele ca doua aripi de fluture.Imi place sa fixez cerul si sa ii fur infinitul intr-un graunte de nor pe care sa il imortalizez in culoarea ochilor mei. Vreau sa te privesc pentru prima data si ochii sa iti spuna cat te iubesc….fara cuvinte, fara banalitatea unor fraze pe care poate le retraiesti de mii de ori gandindu-te la noi.

- Ce culoare au ochii tai, iubitule ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu