sâmbătă, 1 august 2009


Dragul meu,

te astept…

cat de lunga e o zi in intuneric?sau o saptamana?

s-a stins focul..si mi-e cumplit de frig.

chiar trebuie sa ma tarasc afara, dar acolo e soarele.

mi-e teama ca am risipit lumina pe desene si pe randurile astea.

murim.

murim imbogatiti cu amanti si triburi, cu gustul celor inghitite, cu trupurile in care am patruns..

si iesim la suprafata precum raurile,

temerile in care ne ascundem…

vreau ca toate acestea sa imi ramana insemnate pe trup.

noi suntem tarile…nu granitele desenate pe harti…numele oamenilor puternici.

stiu ca vei veni si ma vei duce in palatul vanturilor…

e tot ce-mi doresc, sa pasesc intr-un astfel de loc cu tine..

un Pamant fara harti.

lampa s-a stins, si eu scriu…pe intuneric

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu