duminică, 19 iulie 2009


Lara Fabian - Je t'aime


TE-ADOR...

"Motive sunt,... si-au fost,... de-a nu mai fi,... de a pleca,...
Din cioburi de pahar ne-am fi putut salva,
De-acest amar trecut, tacut,... eu m-am decis,... iti iert,...
Greseli ce-ar fi facut de fapt mai mult sa ne iubim,...
De-acord,... adesea, copilul, fata din mine se plangea,...
Aproape ca o mama ma-ngradeai si ma pazeai,...
Eu ti-am rapit acest prilej ce n-ar fi trebuit sa-l impartim,...
La capat de puteri,... de-nchipuiri,... eu voi striga... si strig...

Te-ador,... te-ador...
Ca un nebun, ca un soldat,
Sau ca un star de cinema...
Te-ador,... te-ador...
Precum un rege sau un lup,
Ca ceea ce nu sunt... ca un barbat,...
Vezi tu ? ... Asa eu te iubesc...

De-acord,... toate secretele si intreg surasul, ti le-am dat...
Chiar si pe-acela dintre care, un singur frate e paznic nemarturisit,
Chiar din acest loc de piatra,
Cel Necurat dansand ne vede ne-ncetat...
Mereu o impacare mi-am dorit,... la infinit

Te-ador,... te-ador...
Ca un nebun, ca un soldat,
Sau ca un star de cinema...
Te-ador,... te-ador...
Precum un rege sau un lup,
Ca ceea ce nu sunt... ca un barbat,...
Vezi tu ? ... Asa eu te iubesc...

Te-ador,...te-ador...
Ca un nebun, ca un soldat,
Sau ca un star de cinema...
Te-ador,... te-ador... te-ador,... te-ador... te-ador,... te-ador...
Precum un rege sau un lup,
Ca ceea ce nu sunt... ca un barbat,...
Vezi tu ? ... Asa eu te iubesc... "



sper ca este buna traducerea:)nu stau foarte bine cu franceza....asa ca imi cer scz pt eventualele greseli:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu