vineri, 17 iulie 2009

Dragoste,tu parfum de orhidee...

,,eu chiar te-am iubit prostuto'' ;))cuvintele astea imi aduc un zambet ironic pe buze acum...cand le-ai spus..mi-au adus lacrimi...dar ce rost mai are sa plang?

Ce sti tu despre mine? ce sti tu despre persoana pe care spui ca ai iubit-o?

Sti culoarea mea preferata? sti de ce este ea preferata mea?
Sau mancarea ce-mi place?
Actorul pe care il iubesc?
hmmm...
Poate melodia ce-mi alina sufletul? nu sti?
Dar cea care ma reperezinta cel mai bine?
Sti ce roman ma fascineaza? sau poate volumul preferat de poezii?
Sti ca sunt indragostita de chitara?
Cu singuranta sti ca imi place baletul... nu?
Dar pictorul ale carui lucrari imi aduc un zambet pe buze..il sti?
Sti de ce plang in somn?imi cunosti cel mai negru cosmar? cea mai mare teama?
Dar cea mai arzatoare dorinta? si daca DA mi-ai implini-o?
Te-ai intrebat vreodata ce nume am ales pt bebele nostru?
Dar poate sti basmul meu preferat...
Sti ce-mi aduce zambestul pe buze si-mi umple sufletul de bucurie oricat de suparata sunt?
Sti ca am 5 zambete? de fiecare data o alta experesie ..in functie de situatie?
--cum zambesc pt ca sunt obligata de imprejurari?
--cum zambesc cand ascund ceva?
--cum zambesc cand pun ceva la cale?
-- cum zambesc cand accept a nu mai pot schimba nimic si ma conformez situatiei?
--cum zambesc cand copilul din mine face cate o nazbatie,cand e cu adevarat fericit,cand isi recapata inocenta?

;)) o sa spui ca nu stiu sa numar.. nu-s 5 ci 6...
ei poate daca m-ai cunoaste ai sti ca eu niciodata nu ma conformez, ca eu niciodata nu accept ca nu mai pot face nimic...ca nu sunt nascuta sa renunt...tot timpul am un plan...o cale de scapare:)
nu sti?

ei lasa..poate sti ce flori imi plac?
sau poate sti ca am cele mai bizare pofte din lume..
sti ca imi place cand ma trezesc dimineata cu sarutarile tale,sa stau in bratele tale,sa ma iubesti?

Vinul preferat?

Sti ca de fiecare data cand spuneam DA o faceam cu toata fiinta mea si in fiecare raspuns era o particica din sufletul meu?

Sti cate lucruri nu sti despre mine?

:)

Cinci lucruri,din toate cate sunt...sti despre mine?
Daca DA, atunci restul nu ma intereseaza..iti iert totul:)

tu, dragoste,parfum de orhidee:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu