joi, 16 iulie 2009

O poveste..
nu sunt nici inceputul ,nu sunt nici sfarsitul...povestii..sunt doar o continuare,un fragmente din miile de fragmente..

Ti-ai vreodata sa mori?Ai simtit cum lumea se prabuseste in jurul tau?Nu vei stii niciodata cum s-a sfaramat castelul de nisip in care traiai.
Apa,miracolul vietii,acum..formata coloane in jurul lui distruge si ultima bucata de viata...
Cine esti? De unde vi,de ce ei cu tine totul,de ce opresti timpul,de ce instigi spatiul?De ce calci in picioare sufletul,de ce manjesti cu noroi inocenta ? De ce ?
Tu esti omul...centrul universului,creat si creator...definit prin mii de teorii...una mai mareata decat alta ..
depozitar al adevarului si totusi o ingramadire de incertitudini si eroare..marire a universului...totodata imbecil vierme de pamant...Cu toate astea..maretia ta...reiese din nenorocirile tale...
sau cel putin asa aprecia Pascal.. si vad ca si eu..o data ce am scris ..nu?
Totul in jur e fals,tu ai fost fals de la inceput,eu sunt falsa,noi suntem falsi… pana si iubirea este falsa…defapt..cred ca ea este cea mai falsa dintre tot si toate ..ea ne face si pe noi falsi...
Falsitate ,un strop de naivitate si indiferenta cat incape...si uite asa inocenta..cel mai pur lucru din univers..este distrusa...cu cata usurinta...
Din tot sufletul meu.. ce a mai ramas?
Nu am stiut nimic,desi credeam ca stiu totul ..nu aveam nimic..dar credeam ca am tot !!!
Nu am stiut sa aleg intre bine si rau…Dar deja am ales!!!
Regret…
Daca as da timpul inapoi???
ce intrebare idioata…
nu asta as vrea...as vrea sa am curaj,sa fiu cine credeam ca sunt,dar nu pot.. Cum as mai putea?
Oamenii ...finite cu zambete perfide,identitati pline de venin….
Dar lasa asta..asa suntem toti...tu,,ea, ei ...pana si el va fii la fel...trebuie doar sa creasca..si sufletul sa-si otraveasca...asa sunt si eu in final...
Dar acum asculta...
Spune-mi in loc de suflet..ce sa pun eu acum?Am incercat sa ma schimb,nu mai am cum,sau mai bine zis nu mai am ce...
M-am pierdut pe drum...
un lucru vreau sa-mi spui..
voi mai fi vreodata cum vroiam sa fiu???
Si din nou imi dau lacrimi cand ma gandesc la atunci...

Trupul e distrus...infect...ca o zi de vara..din poeziile lui bacovia...
sufletul..e si el pe acolo pe undeva..inca nu stiu pe unde..dar il simt...este...deci..e si o speranta...?!sau e o iluzie?!

Dar in fine..totul e la fel..

Fata spera...

Fata moare...

Final de scena....fata a pierdut lupta

Hmm...deja ma amuz
e cam..
Stupid



un ultim tablou...dintr-o ultima piesa...manjita cu o ultima speranta...

......
Ai simtit ca totul se termina ..ca o viata ti-a luat si nu esti impacat ..ca nimic nu va mai fi ca atunci
cand deschizi ochii si vrei sa plangi?
O multime de vise s-au spulberat ..curg lacrimi de fericire, lacrimi de amagire
Picaturi de sange se scurg acum pe hartia mazgalita de incercari esuate ..de cuvinte nescrise..de fraze neintelese...
Te vad...esti aici ..esti scaunul pe care stau..pixul pe care il chinui...fereastra la care privesc pe furis...esti cosmarul care ma bantuie..esti...visul in care ma pierd..esti ingerul la care ma rog si demonul din mine..esti o parte din mine..esti trecutul ce l-ai distrus..prezentul ce ma chinui si viitorul de care fug...

Am obosit....sa tot fug..lacrimi multe s-au varsat...multe sentimente lasate vor fii pe foi aruncate ..uitate, aruncate intr-un colt de camera intunecat .,printre ,,forile raului’’ printre ,,nopti de decembre’’ si chipurile galbene ale iubitelor bolnave
..hmm simti ???!!!!parfumul...intepator..da e parfumul zeilor....inchide ochii .. simti cum ploile apasatoare prind viata...cum materia plange? Uite !!floarea e pt tine...iti amintesti..tu mi-ai dat-o... uite citeste!!!...e volumul tau de poezi preferat...hmm pare putin schimbat?nuu, nu!!! Stai.. priveste.. o ultima pagina goala ...dintr-o ultima carte a suferintei..dintr-o ultima viata esuata...un ultim efort ..te las pe tine sa-l faci!!! te las pe tine sa pui punct ...eu nu as putea...
,,incep sa cred ca-mi place sa plang ..imi place sa ma doara’’ e ultimul vers pe care l-a scris....inainte sa moara...
o ultima pagina... oare eliade la ce se astepta cand a lasat-o?eu la ce sa ma astept?
Azi am hotarat
O noua viata
Am pus punct la tot ce s-a intamplat
Plec departe undeva unde nici vantul nici pamantul nu o sa ma ajunga,lumea gandurilor mele,lumea basmului,oglinda care minte,zambetul fermecat,totul s-a terminat acum si pe vecie,nu mai pot lupta,nu mai vreau nu mai am pentru ce sa lupt,adio.Imi va fi dor de mine,de voi de tot,in special de tine.
Doar minuni,doar culori,sunt sentimentele ce le-am lasat pentru tine
inchin,in cinstea ta, o cupa de vin...vin amestecat cu siropul florilor tale

Hmmmsi totusi mai fac o incercare ...mana ma strange...dar totusi incerc fara a spera sa si reusesc
Oare o sa reusesc?

fata spera... iar
fetita moare...

Final de scena....fetita a pierdut lupta..iar fata...

The end...

2 comentarii:

  1. deea scri foarte frumos:)..cred ca am o idee despre povestea asta..de unde se trage;))
    :*
    cand te intorci in bucuresti?
    app ai facut o treaba buna cu blogul facultatii,imi place;) sa imi aduci aminte sa-ti timit prim mail si alte materiale...mai am cateva:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai nici o idee tu:-p
    pai curand o sa ma intorc...o sa va anunt cand ma intorc
    mi-e dor de voi..:X

    RăspundețiȘtergere