joi, 16 iulie 2009


ANDREA BOCELLI - O MARE E TU
Asculta mai multe audio Muzica
Nu stiu cum sa spun in cuvinte,
Cum dar sa astern pe hartie?
Ceva atat de sublim...
O dragoste ce doru-mi avanta
Imi strange soarele in nouri
Si ma picteaza in culori
Ma chemi in gand ,
Eu zbor spre tine
si ma deschid cu tot ce am...
sa ma golesc,sa te privesc
sa te cunosc, cu-nfiorari
sa ma iubesti...

Nu vreau nimic din ceea ce nu cuprinde
in vreun aspect sau in cuvinte
o particica din tine...
Tu mi-ai adus culoare in viata
caci mi-ai aratat cum sa visez
mi-ai dat o noua dimineata,
si-ai alungat valurile de ceata
cand mi-ai soptit ca ma iubesti..
Tu mi-ai sadit in pori lumina
mi-ai stralucit in gand curat
mi-ai dat aripi
mi-ai zmuls o raza de suras
si m-ai eliberat

Si de atunci ..
cu stropi de ploaie ,
cu zambet,
cu lacrimi
cu rasarit de soare
ma indrept mereu mai mult spre tine
sa ma intregesti
sa ma iubesti
cum doar tu sti
cu atingeri tandre, bland sarut
imbratisare adanca..durut
ca tot mai libera sa fiu...
aproape de stele..acum pot sa fiu...
aproape de ele...
departe de tine..
si totusi mereu langa tine

in bratele tale....ma simt in siguranta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu