joi, 9 iulie 2009


Nu ma vedeam scriind vreodata despre dragoste. Poate ca … nu e pentru mine. Aveai dreptate: “dragostea nu e pentru oricine” oricat de multi ar spune ca: “oricine poate iubi.”

………………………………

(…) Stiu ca te doboara greutatile si ca-ti faci griji pentru mine. Sa nu-ti faci,mama. O sa fiu bine. Mi-a spus ca o sa ma faca fericita si ca nu ma va lasa. Nu-mi mai face inima rea, nu ma mai certa. Primeste-ne in casa si hai sa stam de vorba. Sa stii mama, ca i-am jurat c-o sa-l iubesc.

Dragostea mea i-am pus-o in cuvinte. Crezi ca va stii sa citeasa printre randuri? O sa citim impreuna … Va intelege, ai sa vezi! Eu, am sa fiu cea mai fericita femeie din lume si tu o sa fii mandra.

……………………………………………………………………………………………………..

(…) Aveai dreptate, mama. Azi m-a vazut plangand si nu mi-a sters lacrimile de pe obraji, m-a vazut ca tremur si nu m-a strans la piept, m-a facut sa sufar si nu mi-a spus: iarta-ma! Azi nu mi-a spus vorbe bune si nu s-a bucurat pentru mine. Mi-a zambit in fata si-am simtit gustul acela amar al lacrimilor. Azi mi-e inima trista, mama.

(…) Maine, o sa-si calce cuvantul si-o sa ma lase, mama. Si nici cuvintele care ne-au legat nu vor putea sa spuna despre dorul meu. Maine o sa fiu singura, mama. O sa se inchida lumea in jurul meu si o sa-mi arda sufletul ca focul. N-o sa mai am lacrimi si atunci va plange vantul in locul meu. O sa ma sarute ploaia si cand imi va fi frig, o sa ma invelesca Cerul.

Dar nici Cerul, nici ploaia,nici vantul si nimic pe lumea asta nu se compara cu el. Maine, n-am sa mai vreau iubire …

“Dragostea inseamna sa iti dai inima si sufletul intreg celui ce ti le va zdrobi” (C.Dickens - Marile Sperante)

Iarta-ma mama! Ieri am plans din nou, si tu o data cu mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu