joi, 16 iulie 2009

pentru ca ,,NOI'' a fost si va ramane cel mai frumos lucru din viata mea

EL:


'' EU

Ce vrei de la mine,nu-s imparat,nu-s print,nu-s un sfant,nu-s o ploaie ce uda florile pentru a da viata,nu-s soarele de care ochii tai au nevoie dimineata sa te trezeasca,nu-s aerul ce-l respiri zi de zi..eu nu stiu cine sunt..simt doar lumina,simt doar intuneric,simt doar verde,simt doar mirosul imbatator al crinilor din padurea adormita,simt mirosul pieli tale fine,simt privirea ta agera cum imi mangaie obrazul..daca ma cauti nu-s daca ma strigi dispar..daca sti cine sunt spune-mi...
''



EU:


Ce vreau de la tine?un strop de iubire,o clipa de fericire,un sarut...sarutul ce-mi da viata,un zambet...zambetul pentru care in fiecare dimineata deschid ochii..si mai vreau parfumul tau...sa-l respir zi de zi ... eu stiu cine esti...esti lumina care imi mangaie trupul,esti intunericul ce ma cuprinde noapete de noapte,esti ceea ce simti,esti liniste, esti mister si puritate, esti dorinta...pasiune...
Dar tu sti cine sunt???
daca te caut..te vei arata...daca te strig ...imi vrei raspunde? tu esti eu,eu sunt tu,noi suntem iubire... caci:
,, iubirea este doi
iubirea suntem noi
iubirea esti tu ,,

oare esti tu acela? oare sunt eu acea?


te ubesc:) Embarassed

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu